Prihlásenie Registrácia  

SVK-E - Slovíčka

Časový limit: 15s, Pamäťový limit: 64MiB

Programovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3

Počet bodov: 1

[ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ]

Určite všteci poznáte hru na precvičovanie slovíčok, kde nasledujúce slovo začína na rovnaké písmeno ako končilo predchádzajúce slovo. Števo, Vierka a Karol sa rozhodli si hru trošku skomplikovať. Najprv zvyšovali počet zhodných písmen (posledná dvojica/trojica = prvá dvojica/trojica). Raz pri ceste vlakom našli na sedadle zapadnutú kocku, 20-stenku, tak zapojili do hry aj tú. Číslo, ktoré na kocke padne určuje koľko písmen treba doplniť na vznik nového slova. Teda pri opakovaní trojice znakov po slove popri a hodení kockou 4, môže nové slovo byť príroda.

Úloha

Pre daný zoznam slov, hodené číslo a vzorku zistite, koľko slov jej vyhovuje.

Vstup

V prvom riadku súboru sa nachádza celé číslo 1 ≤ D ≤ 550 000 udávajúce počet slov. Ďalších D riadkov tvorí zoznam slov.
Nasleduje riadok s celým číslom 1 ≤ Q ≤ 20 000, počet vzoriek. Ďalších Q riadkov obsahuje hodené číslo 1 ≤ K ≤ 20 a vzorku V.
V zozname slov sú len slová s dĺžkou 1 až 20, tvorené malými písmenami anglickej abecedy.

Výstup

Výstupom programu je odpoveď na každú vzorku na samostatnom riadku.

Príklad

Vstup:

5
plot
pluh
plus
plod
pluk
4
1 pl
1 plu
1 plo
2 pl

Výstup:

0
3
2
5