D - ŠkolákČasový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiBProgramovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3Počet bodov: 1 [ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ] Školákov v rámci nových alternatívnych metód čaká zaujímavá písomka. V otvorenom priestranstve sa môžu ľubovoľne* rozmiestniť a v laviciach majú integrovaný komunikátor, ktorý im ukazuje odpovede študentov v ich zornom poli**. * - lavica je predsa hmotné teleso, tak nemôžu byť všetci na jednom mieste, musia zaujať (unikátnu) polohu s celočíselnými súradnicami a ich orientácia (smer pohľadu) je tiež celočíselný vektor, napríklad vektor [1,0] reprezentuje východ, [0,-1] (ale aj napr. [0,-5]) juh ** - zorné pole je v tomto prípade udávané ako "viditeľná" šírka vo vzdialenosti 100, napríklad 200 (100 kolmo vľavo a 100 vpravo od priameho smeru) predstavuje zorný uhol 90° (45 vľavo a 45 vpravo .. viď tangens 45°) Školák vidiaci odpovede svojich spolužiakov samozrejme môže danú odpoveď opísať, alebo si len skontrolovať správnosť. Problém ale tkvie v tom, že si nemôže byť istý, či je za odpoveďou istota alebo ju len opísali, v horšom prípade od neho samého. Potom kontrola správnosti akosi prestáva fungovať, keď porovnávam odpoveď s jej kópiami. To nesmieme dopustiť!! A preto potrebujeme zistiť, či dané rozsadenie je vyhovujúce. ÚlohaDaný je počet N školákov a aktuálne nastavená šírka zorného poľa S. Pre každého školáka sú potom dané súradnice X,Y a vektor orientácie dX,dY. Vašou úlohou je zistiť, či je dané rozsadenie v poriadku.VstupPrvý riadok obsahuje počet testovacích sád T. Každá sada začína číslami N, S a nasleduje N štvorčísiel X,Y,dX,dY popisujúcich jednotlivých školákov.1 ≤ T ≤ 1000 1 ≤ N ≤ 100 1 ≤ S ≤ 200 (200 predstavuje zorný uhol 90°) -1 000 ≤ X,Y,dX,dY ≤ 1 000 [dX,dY] !=[0,0] VýstupPre každú sadu vypíšte jeden riadok obsahujúci:
PríkladVstup:2 2 40 10 10 5 1 45 20 -3 2 3 40 10 10 5 1 45 20 -3 2 15 35 -1 -5 Vystup:ok zleZnázornenie situácie z prvej sady: |