Prihlásenie Registrácia  

J - Janko a piskvorky

Časový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiB

Programovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3

Počet bodov: 1

[ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ]

Janko je celkom dobry hrac piskvoriek. Ich hranim travi vela casu. Hra ich v skole, doma a aj po internete. V jeho okoli uz nie je nikoho, kto by ho dokazal porazit. No na sutaziach sa mu velmi nedari. Casto sa mu stava, ze pri tolkej nervozite si nevsimne 4 piskvorky supera pri sebe a ten v najblizsom tahu vyhra. Rad by sa preto trenoval presne na taketo situacie. Naprogramoval si program, ktory mu generuje rozne piskvorkove pozicie, no rad by z nich vybral len tie, kde moze hrac v jednom tahu (teda napisanim jedinej piskvorky) vyhrat.

Uloha

Vasou ulohou je nacitat aktualnu poziciu na hracom poli. Pozicia je urcite legalna a ziadny hrac zatial nevyhral. Mate zistit, ci doplnenim jedinej piskvorky moze hrac na tahu vyhrat. Hra konci, ak jeden hrac dosiahne aspon 5 svojich symbolov bez medzery v jednom z osmich smerov.

Vstup

Prvy riadok vstupu obsahuje cele kladne cislo N, rozmer hracej plochy. 5 ≤ N ≤ 20. Hracia plocha je stvorec. Dalsi riadok obsahuje jeden znak, bud x alebo o, symbol hraca, ktory je prave na tahu. Dalsich N riadkov obsahuje po N znakov x (male pismeno X), o (male pismeno O) a . (bodka).

Vystup

Vypiste bud Ano, ak sa da dosiahnut vyhra jednym tahom, inak vypiste Nie.

Priklad

Vstup:

6
x
o.....
oxxxx.
o.....
oooo.o
.xxx.x
...x..

Vystup:

Ano

Problem by Samuel BWPOW Kupka