J - Janko a piskvorkyČasový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiBProgramovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3Počet bodov: 1 [ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ] UlohaVasou ulohou je nacitat aktualnu poziciu na hracom poli. Pozicia je urcite legalna a ziadny hrac zatial nevyhral. Mate zistit, ci doplnenim jedinej piskvorky moze hrac na tahu vyhrat. Hra konci, ak jeden hrac dosiahne aspon 5 svojich symbolov bez medzery v jednom z osmich smerov.VstupPrvy riadok vstupu obsahuje cele kladne cislo N, rozmer hracej plochy. 5 ≤ N ≤ 20. Hracia plocha je stvorec. Dalsi riadok obsahuje jeden znak, bud x alebo o, symbol hraca, ktory je prave na tahu. Dalsich N riadkov obsahuje po N znakov x (male pismeno X), o (male pismeno O) a . (bodka).VystupVypiste bud Ano, ak sa da dosiahnut vyhra jednym tahom, inak vypiste Nie.PrikladVstup:6 x o..... oxxxx. o..... oooo.o .xxx.x ...x.. Vystup:Ano Problem by Samuel BWPOW Kupka |