S - SokobanČasový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiBProgramovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3Počet bodov: 1 [ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ] Sokoban (skladník) je logická hra, kde hráč posúva krabice v sklade a snaží sa ich umiestniť na vyznačené pozície. Sklad je 2D mapa znázorňujúca rozmiestnenie Sokobana, krabíc, stien a vyznačených pozícií. V jednom okamihu je možné posúvať iba jednu krabicu. ÚlohaPre dané rozmiestnenie vecí v sklade nájdite najmenší počet krokov, ktorý potrebuje skladník urobiť, aby presunul jednu krabicu na jej vyznačené miesto. VstupV prvom riadku súboru sa nachádzajú rozmery skladu N, M (1 ≤ N,M ≤ 20). Sklad je vždy ohraničený. Nasleduje N riadkov s M znakmi. Význam znakov: VýstupVýstupom programu je minimálny počet krokov, ktoré musí skladník urobiť na presunutie krabice. Ak taká postupnosť krokov neexistuje, napíšte -1. PríkladVstup:8 8 ..#####. ###...#. #.^.#.## #.#....# #....#.# ####$..# .#@..### .#####.. Výstup:34 |