L2 - LukostreľbaČasový limit: 4s, Pamäťový limit: 64MiBProgramovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3Počet bodov: 1 [ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ] Na kurz lukostreľby sa prihlásilo viacero nováčikov. Nováčikom sa ale v streľbe nedarí, nevedia sa trafiť ani do vyznačeného terča. Tréner prišiel s nápadom, nech najprv nováčikovia nastrieľajú šípy a až potom sa vyznačí terč. ÚlohaMáme dané súradnice zasiahnutých bodov a polomer (kruhového) terča. Chceme umiestniť terč tak, aby obsahoval čo najviac zásahov. VstupPrvý riadok vstupu obsahuje dve celé čísla N a R oddelené medzerou. Číslo N určuje počet zásahov a R polomer kruhového terča. Ďalej nasleduje N riadkov a na každom sú dve celé čísla X a Y určujúce súradnice jedného bodu (zásahu) v rovine. L1
1 ≤ N ≤ 20 L2
1 ≤ N ≤ 1000 VýstupVýstup má obsahovať práve jedno číslo, ktoré určuje maximálny počet zásahov do terča s polomerom R ak sa umiestní na najvhodnejšiu pozíciu. PríkladVstup:4 1 0 0 0 1 3 3 -8 -8 Výstup:2 |