Prihlásenie Registrácia  

D - Displej

Časový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiB

Programovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3

Počet bodov: 1

[ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ]

Janka si kúpila stavebnicu s čiernobielym displejom a plánuje ho používať ako spomienku na všetky maľované krížovky, ktoré už vyriešila. Celý návod je ale v čínštine a doteraz zistila len nasledujúcu vec: Ak na vstup displeja privedie do i-teho riadku a j-teho stĺpca hodnotu 0 alebo 1, tak každé políčko sa rozsvieti práve vtedy, keď v i-tom riadku a zároveň v j-tom stĺpci je privedená hodnota 1. Teraz potrebuje zistiť, ktoré obrázky z jej kolekcie sa v takomto obmedzenom móde dajú zobraziť.
Rozhodnite, či sa daný obrázok dá vykresliť alebo nie.

Vstup

Prvý riadok vstupu obsahuje kladné celé číslo N, určujúce počet obrázkov. Popis každého začína riadkom s číslami R, S a nasleduje R riadkov po S znakov 0 (ak príslušné políčko nemá byť vysvietené) alebo 1 (ak má byť vysvietené).

1 ≤ N ≤ 1000

1 ≤ R,S ≤ 63

Výstup

Výstupom má byť jeden riadok pre každý obrázok obsahujúci slovo ano alebo nie.

Príklad

Vstup:

3
1 1
1
2 2
01
10
2 4
0000
1001

Výstup:

ano
nie
ano 

Poznámka: Pri treťom obrázku je vhodné priradenie riadok={0,1},stĺpec={1,0,0,1}.