A - Antimagický štvorecČasový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiBProgramovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3Počet bodov: 1 [ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ] Antimagický štvorec rádu 3 je štvorcová tabuľka rozmerov 3 x 3, ktorej prvky sú navzájom rôzne kladné celé čísla, pričom súčet prvkov v každom riadku, stĺpci a na oboch diagonálach je rôzny. Nasledujúci obrázok je príkladom antimagického štvorca, kedže súčty v riadkoch sú 10,19,16, stĺpcoch 18,14,13 a diagonálach 6,15.
ÚlohaDané je číslo S. Nájdite ľubovoľný antimagický štvorec rádu 3, v ktorom súčet všetkých v ňom zapísaných čísel je S.VstupPrvý riadok vstupu obsahuje kladné celé číslo N, (1≤N≤1000), určujúce počet testovacích sád. Každý z nasledujúcidh N riadkov bude obsahovať jedno prirodzené číslo S, 45≤S≤1000000.VýstupProgram má dať pre každé číslo S zo vstupu jedinú odpoveď. Odpoveďou môže byť:
PríkladVstup:1 45 Výstup:1 5 4 9 3 7 8 6 2 |