Prihlásenie Registrácia  

A - Antimagický štvorec

Časový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiB

Programovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3

Počet bodov: 1

[ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ]

Antimagický štvorec rádu 3 je štvorcová tabuľka rozmerov 3 x 3, ktorej prvky sú navzájom rôzne kladné celé čísla, pričom súčet prvkov v každom riadku, stĺpci a na oboch diagonálach je rôzny. Nasledujúci obrázok je príkladom antimagického štvorca, kedže súčty v riadkoch sú 10,19,16, stĺpcoch 18,14,13 a diagonálach 6,15.

1 5 4
9 3 7
8 6 2

Úloha

Dané je číslo S. Nájdite ľubovoľný antimagický štvorec rádu 3, v ktorom súčet všetkých v ňom zapísaných čísel je S.

Vstup

Prvý riadok vstupu obsahuje kladné celé číslo N, (1≤N≤1000), určujúce počet testovacích sád. Každý z nasledujúcidh N riadkov bude obsahovať jedno prirodzené číslo S, 45≤S≤1000000.

Výstup

Program má dať pre každé číslo S zo vstupu jedinú odpoveď. Odpoveďou môže byť:
  • jediný riadok "no solution" , ak taký antimagický štvorec neexistuje.
  • 3 riadky po 3 čísla oddelené medzerou reprezentujúce ľubovoľný antimagický štvorec so súčtom S.

Príklad

Vstup:

1
45

Výstup:

1 5 4
9 3 7
8 6 2