Prihlásenie Registrácia  

D - Bomberman

Časový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiB

Programovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3

Počet bodov: 1

[ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ]

Janko sa rád hrá počítačové hry. Momentálne sa neprestajne zabáva pri hre Bomberman. Pravidlá tejto hry su veľmi jednoduché. Na hracej ploche sa nachádzaju bomby, ktoré po výbuchu vrhnú plameň tunelmi horizontálne i vertikálne (teda spolu do štyroch smerov), až po najbližšiu stenu. V prvých úrovniach Janko vedel veľmi ľahko určiť, kam sa schovať, aby sa mu nič nestalo. No prišli úrovne, kde to už určiť nevedel. Preto mu treba pomôcť.

Vstup

V prvom riadku vstupu sa nachádzajú čísla M,N (1≤N,M≤100). Za ním nasleduje M riadkov obsahujúcich N znakov '*', '#' a '.'. Znak '*' znázorňuje bombu, znak '#' stenu a znak '.' tunel.

Výstup

Výstup obsahuje jediný riadok s počtom polí, na ktoré sa vie Janko schovať tak, aby mu žiadna bomba neublížila.

Priklad

Vstup:

5 6
######
#*#.*#
#.*.##
#....#
######

Výstup:

2

Vysvetlenie:

Janko sa môže schovať iba na dve políčka, ktoré sa nachádzajú na predposlednom riadku vpravo.