D - BombermanČasový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiBProgramovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3Počet bodov: 1 [ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ] Janko sa rád hrá počítačové hry. Momentálne sa neprestajne zabáva pri hre Bomberman. Pravidlá tejto hry su veľmi jednoduché. Na hracej ploche sa nachádzaju bomby, ktoré po výbuchu vrhnú plameň tunelmi horizontálne i vertikálne (teda spolu do štyroch smerov), až po najbližšiu stenu. V prvých úrovniach Janko vedel veľmi ľahko určiť, kam sa schovať, aby sa mu nič nestalo. No prišli úrovne, kde to už určiť nevedel. Preto mu treba pomôcť. VstupV prvom riadku vstupu sa nachádzajú čísla M,N (1≤N,M≤100). Za ním nasleduje M riadkov obsahujúcich N znakov '*', '#' a '.'. Znak '*' znázorňuje bombu, znak '#' stenu a znak '.' tunel. VýstupVýstup obsahuje jediný riadok s počtom polí, na ktoré sa vie Janko schovať tak, aby mu žiadna bomba neublížila. PrikladVstup:5 6 ###### #*#.*# #.*.## #....# ###### Výstup:2 Vysvetlenie:Janko sa môže schovať iba na dve políčka, ktoré sa nachádzajú na predposlednom riadku vpravo. |