Prihlásenie Registrácia  

A - Piškvorky

Časový limit: 1s, Pamäťový limit: 64MiB

Programovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3

Počet bodov: 1

[ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ]

Dlhú cestu vlakom si Eugen a František krátili hrou Piškvorky. Túto hru určite poznáte – hráči na štvorčekovaný papier striedavo kreslia znaky krúžok alebo krížik (hráč, ktorý kreslí krúžky, ťahá ako prvý), pričom vyhrá ten, ktorý ako prvý dosiahne určitý počet znakov bezprostredne za sebou v riadku, stĺpci alebo na uhlopriečke. Eugen s Františkom hrali „na tri víťazné“, teda na víťazstvo jedného z hráčov stačili tri rovnaké znaky v ľubovoľnom smere. Hrali päť minút, pätnásť minút, dokonca hodinu, a stále nikto nevyhral. Je to vôbec možné?

Úloha

Sú dané rozmery hracej plochy. Vašou úlohou je vygenerovať vyplnenie celej plochy znakmi o a x tak, aby žiadne tri rovnaké znaky neležali bezprostredne za sebou v jednom riadku, stĺpci alebo na jednej uhlopriečke. Nezabudnite, že hráči ťahajú striedavo, teda na hracej ploche musí byť rovnako veľa krúžkov a krížikov, prípadne, ak je počet políčok nepárny, môže byť krúžkov o jeden viac ako krížikov.

Vstup

Na vstupe je jeden riadok obsahujúci celé čísla R a S (1≤R,S≤100) určujúce počet riadkov a stĺpcov hracej plochy.

Výstup

Výstupom má byť R riadkov, z ktorých každý má obsahovať S znakov o alebo x (malé písmená) tak, aby boli splnené podmienky; prípadne jediný riadok obsahujúci text „Neda sa“ (bez uvodzoviek), ak hraciu plochu daných rozmerov nie je možné vyplniť tak, aby podmienky boli splnené.

Príklad

Vstup

2 2

Výstup

ox
xo