A - PiškvorkyČasový limit: 1s, Pamäťový limit: 64MiBProgramovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3Počet bodov: 1 [ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ] ÚlohaSú dané rozmery hracej plochy. Vašou úlohou je vygenerovať vyplnenie celej plochy znakmi o a x tak, aby žiadne tri rovnaké znaky neležali bezprostredne za sebou v jednom riadku, stĺpci alebo na jednej uhlopriečke. Nezabudnite, že hráči ťahajú striedavo, teda na hracej ploche musí byť rovnako veľa krúžkov a krížikov, prípadne, ak je počet políčok nepárny, môže byť krúžkov o jeden viac ako krížikov. VstupNa vstupe je jeden riadok obsahujúci celé čísla R a S (1≤R,S≤100) určujúce počet riadkov a stĺpcov hracej plochy. VýstupVýstupom má byť R riadkov, z ktorých každý má obsahovať S znakov o alebo x (malé písmená) tak, aby boli splnené podmienky; prípadne jediný riadok obsahujúci text „Neda sa“ (bez uvodzoviek), ak hraciu plochu daných rozmerov nie je možné vyplniť tak, aby podmienky boli splnené. PríkladVstup2 2 Výstupox xo |