Prihlásenie Registrácia  

A - Spojme sa pre futbal

Časový limit: 2s, Pamäťový limit: 64MiB

Programovacie jazyky: Pascal, C, C++, Java, C++0x, Python 3

Počet bodov: 1

[ Pošli riešenie ] [ Tvoje riešenia ] [ Správne riešenia ] [ Vzorové riešenie ]

Úloha

Vášmu obľúbenému futbalovému klubu sa v poslednom čase vôbec nedarí. Rozhodli sa preto kúpiť nejakého dobrého hráča. Predpokladajú, že najdrahší hráč bude zároveň aj najlepší. Zozbierali preto ponuky zo všetkých možných klubov a chcú z nich vybrať toho najdrahšieho hráča. Pomôžte im.

Vstup

Vstup obsahuje niekoľko sád. Každá sada začína riadkom obsahujúcim jedno prirodzené číslo N, počet ponúk, 1 ≤ N ≤ 100. Ďalej nasleduje N riadkov, ktoré obsahujú cenu hráča a jeho meno oddelené medzerou. Cena hráča je celé číslo a pohybuje sa v rozmedzí od 1 do 2*109. Každý hráč v jednej sade má inú cenu. Meno hráča sa skladá z písmen anglickej abecedy, neobsahuje medzery a je maximálne 20 znakov dlhé. Za poslednou sadou sa na samostatnom riadku nachádza číslo 0.

Výstup

Pre každú sadu vypíšte meno hráča s najvyššou cenou.

Príklad

Vstup:

3
100 kozlej
200 zvara
50 kulha
2
1000 majoros
2000 zabavnik
0

Výstup:

zvara
zabavnik
Príklad prevzatý z IDI Open 2007.